sobota, 23 października 2010 By: Baptiste

Pierwszy! Ziołowa bagietka

Mój pierwszy post to bagietka z ziołami, dodatkowo barszcz czerwony Winiary oraz odmrożony bigos mamy:)
Przepis na bagietkę ukradziony ze strony http://cooks.pl/przepis_przemo_ziolowa_bagietka
Według przepisu przekrojoną bagietkę należy wypełnić masłem wymieszanym z ziołami. Ja użyłem bazylii, oregano (bo lubię) odrobiny czerwonej papryki w proszku i czegoś tam jeszcze co miałem.
Nie dawajcie tego do piekarnika na 15 minut tak jak w przepisie!! Ja wsadziłem na 10 i bagietka troszkę się zaczerniła na dole. Ogólnie niesmaczne, twarde. Jakiś idiotyczny pomysł żeby wsadzać bagietkę do piekarnika... Mój pusty żołądek uratował odmrożony bigos mamy i niezawodny barszcz czerwony Winiary.
Oczywiście istnieje nikła możliwość że spieprzyłem tą bagietkę, ale nie polecam sprawdzania, szkoda bagietki:P



I jeszcze piosenka którą odkryłem na liście soundtracków filmy "The September Issue" z Anną Wintour.


0 komentarze:

Prześlij komentarz