wtorek, 26 października 2010 By: Baptiste

Na gotowe! Spaghetti po Bolońsku

Dziś wracałem do domu niesamowicie głodny, nie miałem ochoty nic przyrządzać, więc po prostu kupiłem gotowe jedzenie do zalania wrzątkiem.
"Spaghetti po Bolońsku" Winiary kupić może zdecydowanie każdy, koszt to ok 2,99zł ( w moim przydomowym markecie, który nie należy do supertanich). Jeśli chcesz kupić gotowe danie Knorr, musisz liczyć się z tym, że będzie jakoś o połowę droższe od Winiary.
Czas przygotowania to ok 8-9 minut (w tym gotowanie wody). Po zalaniu należy przykryć na 5 minut. Wieczko można "zatrzasnąć" na brzegach kubeczka, więc nie trzeba używać talerzyka do przykrycia:P
Smak jak dla mnie całkiem dobry, a nie jestem fanem spaghetti. Polecam :)




i po 5 minutach:)



A do posłuchania w pochmurny dzień piosenka Madonny sprzed 20 lat:D Vogue:)

0 komentarze:

Prześlij komentarz