niedziela, 9 stycznia 2011 By: Baptiste

Obfite śniadanie, czyli hamburger lodówkowy

Nie zawsze przygotowywane przez nas hamburgery muszą zajmować dużo czasu i być zrobione zupełnie samodzielnie. Dziś pokażę jak zrobić hamburgera z produktów które mamy (albo przynajmniej ja miałem zupełnie przypadkiem :P) w lodówce. Przede wszystkim składniki. Ja użyłem :
-bułka
-kupiony sos czosnkowy, kto rano ma ochotę oczywiście może sam go przygotować
-kotlet do hamburgera, najtańszy jaki był w przydomowym sklepie, najczęściej są pakowane po 5-6, kosztowały 1.99zł. Oczywiście nie chcemy wiedzieć z czego są zrobione, ale rano o tym nie myślimy.
-ogórek, w moim przypadku kiszony, chociaż lepszy byłby zwykły prosto ze sklepu.
-musztarda
-sałata, najlepiej lodowa, w moim przypadku kapusta pekińska
-cebula
-kukurydza
-majonez
-ketchup.

Oczywiście nikt nie musi używać 4 sosów/przypraw. Ja użyłem ich tylko dlatego że były w lodówce.
Najpierw należy przekroić bułkę na pół, spód posmarować sosem czosnkowym i nałożyć kotlet. Następnie na kotlet dajemy kilka plasterków ogórka, którego smarujemy musztardą. Do smaku można dodać posiekaną cebulę. Na musztardzie układamy liść sałaty, smarujemy go majonezem, sypiemy kukurydzę z puszki, oblewamy ketchupem. Zamykamy drugą połówką bułki i wstawiamy do kuchenki mikrofalowej. Smacznego:*








A do posłuchania tak popaprany jak papka na moim hamburgerze, Mika - Rain na żywo.



0 komentarze:

Prześlij komentarz