wtorek, 1 lutego 2011 By: Baptiste

Nuggetsy z kurczaka Knorr, lub po mojemu "Bryłki"

Kilka dni temu na kolację z moją połówką zrobiliśmy Nuggetsy z kurczaka Knorr. Były pyszne, więc dziś pokażę jak zrobić "Bryłki" z kurczaka bez kupowania produktu Knorra, bo prawdę mówiąc nie widzę różnicy (to oczywiście tylko moja opinia, więc może warto kupić żeby się przekonać :P).
Produkty:
-filet z kurczaka (po jednym na osobę)
-ketchup
-majonez
-musztarda
-papryka w proszku
-przyprawa gyros lub kurczak jeśli masz
-jajko
-bułka tarta
-sól
Kurczaka oczyszczamy i kroimy na kawałki ok 1,5cmx2cm. do miseczki rozbijamy jajko, dodajemy sól i trzepiemy żeby się zmieszało. W jajku maczamy kawałeczki kurczaka. Do miski wsypujemy bułkę tartą, przyprawę kurczak/gyros oraz paprykę w proszku. Tą mieszanką panierujemy kurczaka (obtaczamy), a następnie smażymy na rozgrzanym oleju  (patelni) po ok 2 minuty z każdej strony.
Sos:
Mieszamy majonez, ketchup i musztardę, dla 2 osób w proporcjach ok 3,3,1 łyżki.
Jak jeść?
Kawałeczki kurczaka maczamy w sosie:)
Obok Twistera jak z KFC (klik) uznaję to danie za najlepsze opublikowane do tej pory na moim blogu:)
Smacznego;)






Coś dla fanów Maroon 5, ja prawdę mówiąc nie wiedziałem o premierze tego singla we wrześniu 2010.
Maroon 5 - Give A Little More



1 komentarze:

Prześlij komentarz